lip 06 2003 Co za dzien...
Komentarze: 0

No i znow niedziela... nienawidze tego dnia bo wtedy wracaja wszystkie smutne wspomnienia, szczegolnie gdy pogoda do dupy a taka wlasnie jest ehhhhhh wogole dzionus do niczego... dobra koniec narzekania!!! Wczoraj mialam se isc do qmpeli na urodzinki ale oczywiscie nie poszlam bo ona jest pojebana wiec co sie bede fatygowac... no moze czasami jest fajna ale TYLKO czasami. Qufa taka pogoda ze nawet poshlajac sie po miescie ne da zalamuje mnie to :( papsik

mariczkaa : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj nowy komentarz